Ge mig.

Härom veckan gick jag förbi Textilhusets skyltfönster här i Arvidsjaur och såg att de hade en isbjörn i skyltfönstret. Denna isbjörn var på ett tyg av Marimekko. Tyget jag såg var det i rosa/grönt här nedan. 
De färgerna passar inte riktigt in i min lägenhet då jag inte har något i matchande färger. Så, ja har gått å tänkt mycket på om jag ska ta å ändra stil i köket bara så att jag kunde ha den där.
Men, nu behöver jag ju inte det eftersom tyget även finns i grått/svart. Den kanske inte var lika trevlig som den rosa/gröna men den matchar resterande lägenhet och jag slipper göra om. Så såfort det rasar in pengar på kontot så kommer jag att beställa den grå/svarta och göra en tavla av den. Kan ett tyg skrika mer Marielle än vad denna gjort?



Snart är du min lilla isbjörn.


Kommentarer
Postat av: stina

fiiiina :) kul att du uppdaterade massa på en gång, me like!

2010-10-29 @ 00:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback