15 frågor om mig.


1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?
Ja jag är nöjd med mitt namn. Det är lite ovanligt samtidigt som det inte är för ovanligt. Finns bara en Marielle Lidström i Sverige så det är ganska kul ändå :)

2. Saknar du något i ditt liv?
Ja, ja saknar vänner som inte bor nära mig som jag känner ett behov av. Sen saknar jag ett jobb så att jag på rikt kan bygga den trygghet jag behöver.

3. Sommar eller vinter?
Vintern. Sommaren är fin på sitt vis men när man bor i Norrland så finns inget mysigare och finare än en riktigt fin vinterdag. Fast kyla är inte alltid så trevligt. Men bättre än myggen :)!

4. Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för?

Måste man minnas det? Lättsam på sitt sätt men ändå svår. Tryggheten. Helheten. Han är speciell på sitt sätt som får mig må bra.

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Bara såhär när jag hör frågan måste jag nog svara Backstreet Boys biljetterna när ja gick i 5an (?!). Det var äkta lycka och jag trodde inte det var sant. Ja å Maria fick dom båda två så vi fick åka dit tillsammans med mamma å hennes mamma.

6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Ja nå gör man väl det. Men mindre nuförtiden. Älska mig för den jag är eller skit i det. Men man önskar ju att man ibland hade lite andra former.

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Jag skulle nog inte vilja byta plats. Jag älskar Norrland och Sverige. Men skulle gärna tidvis pröva bo på andra ställen. Lite mer djurrika platser.

8. Finns det något du ångrar att du gjort?

Finns mycket, men ändå så har det påverkat hur jag är idag så man måste ju få göra misstag för att man ska komma till insikt med saker.

9. Hur många barn vill du ha?
Två eller tre!

10. Har du återkommande drömmar?
Ja det kan jag ha. Men nu var det ett tag sen. När ja va yngre drömde jag jämt att ja föll ner i ett hål å fanns ingen båtten.. och att jag höll på drunkna. Sen för några år sedan drömde jag ofta att ett flygplan från Arvidsjaur crashade. Otäcka saker. Sen oroar jag mig över saker så drömmer jag om det.

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Oho, va svårt. Först tänkte ja skriva blodpalt men kanske tacos? Finns så mycket olika man kan ta in i det.

12. Märkeskläder eller inte?

Väljer man rätt plagg så kan det vara värt lägga lite extra pengar på det men för det mesta köper jag inte märkeskläder. Kan ju få 5 olika tröjor på HM/gina för samma pris. Ja gillar variation!

13. Vart ska du/ni fira jul?
Inget planerat än. Så få se var man hamnar.

14. Har du ett nyårslöfte?
Har inte kommit på nått än men nått ska jag klura ut.

15. Vad har du för planer för dagen?
Väntar nu på att en målare ska komma hit å måla en vägg i vardagsrummet. Sen ska jag gå å söka två jobb. Sen ringa å se om Maria vaknat så ska vi planera Halloween outfit å sen ikväll ska ja till Johanna å Elsa å äta tacos å se idol. Mysdag helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad fin bloggen blev! Och vad duktig du varit på att uppdatera den. :) Nu får ju jag skämmas, måste ta mig i kragen jag med. :)



Tack för ikväll sötis!

KRAM

2010-10-30 @ 00:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback