Vad är motivation?

Jag läser en distanskurs, vilket jag tycker är sååååå tråkigt! Eller kan väl vara lärorikt men jag tar mig inte tiden och jag vill verkligen inte. Drar mig in i det sista å sen snabbläser jag å snabbgör så känns som allt bara blir halvdant uppgifterna jag lämnar in. Undrar när ja ska komma in i denna formtopp igen då ja kommer på vad motivation är igen. Men den kommer den med.. är grymt tråkigt å oviktigt (från min sida) kapitel just nu också.

Det enda jag vill göra är typ vara ute, hitta på roliga saker, planera, se film,.. Ge mig en spännande resa och Pengar! hade varit UNDERBART!
Lättsamma saker som inte kräver någon som helst ansträngning på hjärnan. Men ack ack så ska man va så duktig å söka jobb å plugga å hej hopps.

Ja inser bara att ja har blivit lat. LAT! Tråkigt men sant.

Imorron får ja träffa hjärtat iallafall, sen ska vi spendera helgen tillsammans i stan me en massa mys! KÄRLEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback