Nervös.

Aldrig trodde jag för en vecka sedan att jag skulle ha ett heltdisjobb med start imorron bitti och ett kontrakt skrivet på ett halvår med stor chans på förlängning om det fungerar bra.
.
Känns oerhört spännande. Men jag har en stor ångest/panik känsla i mig om hur det kommer vara..
Men så är det alltid när man kommer in i någonting nytt. Men här är det verkligen helt nytt.
Ja kan ingenting och vet i stort sett ingenting å sen känner jag ingen heller som arbetar där. 

Men bara det är en stor utmaning som ja ska klara av.. dom valde ju faktikst ut mig för att dom tror att jag ska klara av detta och de vet jag att jag gör.

Allt gick bara så fort. Hej hopps så fick ja ett jobb me start direkt :)!

En stor negativ sak med detta är dock att ja förmodlingen inte kommer klara av att ha kvar Maggan hos mig :(!
Känns faktikst jättetråkigt och jobbigt och ja kommer sakna henne oerhört mycket.

Men om det finns möjlighet i framtiden så kommer hon få flytta tillbaka till mig.
Men den närmaste tiden så kommer hon att bo i Stan hos en familj å sen hos mamma..

Nej usch va ja är nervös. Ska koka mig en kopp te sen ska jag ta å försöka somna så ja är pigg å fräsch inför starten imorron!

Håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det går garanterat jättebra för dig idag på nyjobbet=)

2010-11-15 @ 12:00:48
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback