2 goda på en da.

Ikväll blir det inte bara att fira att vi hållt ihop i ett halvår.

Utan när man minst anar det så...... JAG HAR FÅTT JOBB!

6 månaders anställning på Plusshus här i Arvidsjaur med start nu på måndag!

Känns overkligen och ofattbart. Jag kommer vara lageransvarig och ta hand om godset som kommer in till företaget.
Samt lite truckkörning och annat smått och gott. Dock är jag ensam tjej bland de 30 anställda!

Men, de är bli en utmaning å finns nog ingen gladare än mig. Jag har ett JOBB med start nu redan på måndag :)!


Kommentarer
Postat av: stintan

nää va kuul :) skönt att bara jobba med grabbar och dessutom må de ju va kul för dom att få dit lite kvinnlig fägring :) och jag och stig har varit tillsammans i 10 månader just idag, kul att vi har samma dag :) vad är plusshus för nåt? puss

2010-11-12 @ 16:00:25
URL: http://kalaskula.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis till både jobb och halvårsfirandet!!!!

Va roligt!

2010-11-13 @ 11:30:21
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Kia

Dubbelt grattis gumman! Kram

2010-11-13 @ 13:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback