Vem kan man lita på?

Jag har ett stort problem som bara blir större och större med åren å de kan va lite småjobbigt ibland.
Ja kan verkligen inte lita på människor. Jag vill helt enkelt kunna klara mig själv jämt. Inte vara beroende av någon.. Men bara därför att människor kan vara slugna å ja vill inte bli sårad någonsin. Har blivit det många gånger eftersom jag är en sån godtrogen å godhjärtad person. Vilket ja skrivet ett antal gånger så har jag svårt att förstå när folk gör saker som inte finns i min tankevärld. Ja vägrar bara vara ledsen. Förra året var skit å det är inte detta året.

Ja saknar ett hem. Ett fast jobb. En framtid. Det saknar jag varje dag, varje minut, varje sekund. Men, var detta hem å denna framtid kommer byggas det är fortfarande ett stort frågetecken (?). Men att ha ett hem att komma hem till och bara vara. Att ha alla mina saker organiserade och kunna känna mig avslappnad å lugn. Å trivas på riktigt.

Just nu är ja beroende av många. Jag står inte på mina egna ben. Jag bor hos min far. Jag har ingen fast inkomst. Jag vet inte vad som sker nästa vecka. Samtidigt som detta är helt mitt eget val så hoppas jag snart att ja slipper vara beroende av någon igen. Ett eget Hem, en egen bil å att få ro!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag förstår så väl va du menar.

Att lita på någon är ungefär de svåraste som finns!

Jag litar bara på en handfull människor å ändå måst dom typ "bevisa" att jag kan lita på dem ibland =P

Men ändå märker ganska lätt vilka man kan och inte kan lita på, så är de!



Mej KAN du då lita på ;)

Saknar dej!

Kramar

2010-05-23 @ 10:01:31
URL: http://hannaguldfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback