Trondheim.

En stor klump i magen. På onsdag så kommer jag att anlända till Trondheim. Jag saknar staden i sig en hel massa då den är helt fantastisk att bara strosa omkring i. Nu börjar våren komma sakta krypande fram.. å finns få ställen som är så vackert som Trondheim när solen skiner.

Solen skiner hos mig också. Jag strålar av kärlek till mina två vänner å föredetta sambos som jag kommer få träffa om några dagar. Finns inte några mer lättsamma och roliga personer än Stina och Monica. Saknar dom dagligen å är som att nått saknas här borta på andra sidan när inte dom är här.

Enda tråkigheter är min stortå då. Att ja är halvt invalid å inte är kapabel till allt som ja vill. Men, vi kan ha mycket kul ändå. Så jag har en fullspäckad superkul vecka här framför mig. Tillsammans med dom ja gillar mest.

Ja vet att Trondheim har saknat mig å jag har saknat Trondheim också. Här kommer jag. Jipidoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback