Stor hjärtat Marielle

Jag inser bara mer å mer att det inte finns någonting ont i mig.
Det onda som finns i mig är det onda som gjorts å görs mot mig. Orättvisor som jag står emot. Men jag skulle bara vilja göra hela världen lycklig. Få alla inse vilken fin värld vi bor på. Lära folk ta vara på de människor som man trivs med. Som man kan vara sig själv med. Leva leva leva.. det som allting tillslut ändå handlar om är att man ska trivas med nära å kära. Med sina vänner.

Jag har snart varit hemma från Afrika i två månader. Två mycket trevliga månader som dock verkligen har sprungit sin väg å jag vet inte vad jag gjort med dom.

Jag har fullt upp även om ja inte har nått egentligen att göra. Det har blivit slutspel i Hockeyn. Skellefte står mot Färjestad och det va väl kanske inte dröm motståndet men. Ja trodde vi skulle klara detta lätt som en plätt.
Ack så fel ja hade. Just nu så leder Färjestad med 2-1 i matcher. Dock har vi i Skellefte två hemmamatcher nu att vänta. En imorron å sen en på freda. Jag har självfallet bokat in båda två och kommer stå imorron tillsammans med Emilia i klacken och skrika mig hes. Freda blir det sittplats men säkert en massa skrik då me. Men hur som helst så ser jag framemot att Skellefte nu tar hem det här å hamnar i Semi och sedan även i FINAL. Ja tror ju på er boys.

Kvällsmacka med ägg å kaviar å ett stort glas mjölk. Ja vet, inte bäst för deffen å äta såhär sent. Men ack så gott he va :)!



Kommentarer
Postat av: Jennie

nej nej nej Färjestad vinner ju ;)

2010-03-24 @ 16:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback