Stjärnvarning på morrondagen.

Imorron åker jag mot Örnsköldsvik. Där jag tillsammans med min kamera ska gå och se på MODO-SAIK match imorron kväll. Som det ser ut å vad förhoppningarna är så kommer jag att få se min största idol - Peter Forsberg för första gången i mitt liv. Hur det känns? Overkligt men grymt kul. Hade dock gärna delat detta ögonblick med någon kär vän. Men, alla har sina förpliktiga liv runtom i norr så denna upplevelse får bli för mig själv.
Kan hända att ja kommer att sitta å tok le hela matchen å bara ha ögonen på han å inte spelet. Så skulle säkert vara tråkigt sällskap för den som följt mig.

Om han nu kommer spela. Förhoppningsvis så blir det så å då kommer jag väl få ha en av de bästa upplevelserna i mitt liv imorron kväll då om nu han inte bangar ur å inte spelar. Show off för Foppen! Kult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback