Söndag 14/3-2010

Jag har: beslutsångest.
Jag är: mätt och allmänt seg.
Jag vill: ha mer energi.
Jag ska: gå ner på byn å fika med Bendik.
Jag kommer: bli rätt blöt av all snö som jag måste ta mig igenom för att komma ner på byn.
Jag äter: en massa chipsrester från igår.
Jag väntar: på bättre tider.
Jag saknar: ett hem och jobb.
Jag hatar: att inte Darin vann melodifestivalen igår.
Jag älskar: Skellefte AIK.
Jag hade: en massa pengar.
Jag förstörde: pengarna självmant.
Jag ser: en full farbror härnere på gatan. 
Jag tänker:
om Sverige eller Norge lockar mer för tillfället.
Jag måste: ta ett beslut snart.
Jag behöver: stöd till beslut.
Jag hör: en tvättmaskin som centrifugerar.
Jag sov: så gott inatt att jag kan lägga in det på 10-i-topp bästa nätterna någonsin.

Jag måste nu: ta mig ner till byn å fika med min vän Bendik så han slipper stå ute å vänta på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback