Skotertävling ida.

Wopeeedooo! Ja kunde inte sova så är vaken å uppe med tuppen. Ja vet ja inte är någon kvällsmänniska men sånnahär dagar så vill ja faktikst sova.

Igår så hittade jag äntligen en par fina täckisar efter att jag letat över heeela stan å i varje butik. Tydligen så är ja inte ensam om att behöva täckbyxor såhär års. Då det i stort sett varit rensat överallt. Så, nej hittade inget på rean men insåg att mina förra täckisar har jag haft sålänge jag kan minnas så lika bra slå till stort å köpa kvalité ;)!

Ja nöjde mig dock inte bara med nya täckisar utan införskaffade även en fin liten anorak. Ja vet, ja är för dålig. Men den va så himla fin. Eller vad tycker ni?




Nu ska jag bara vänta på att Louice ska bli klar med sitt provskrivande så tar vi och börjar köra mot Malå och skoter VM. Ska ta med mig systemkameran så det kommer upp lite bilder senare också.

Sebbe ska även han följa med. Tror det blir en mycket trevlig dag :)


Kommentarer
Postat av: Gittan

Jättefin :)

Ha en kul dag!!Kram

2010-03-27 @ 10:16:14
Postat av: Jess

Skit snygg, vart har du hittat den? Jag har letat efter en snygg anorak hela vintern.

2010-03-27 @ 13:39:18
Postat av: Maja

På stadim här i skellefte :) billig va den oxå 599kr :D

2010-03-27 @ 18:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback