Remember me.

Kvällen har spenderats på bion tillsammans med Adam och kära Sebbe som har kommit hem och hälsat på några dagar. Något som jag uppskattar väl. Längesen man fick lite tid med honom. 
Vi såg filmen Remember me med Robert Pattinsson. Det kom en hel del tårar stundtals å en massa kärlek å tragiska händelser är väl vad den handlade om. Fick man sig en liten tankeställare kanske dock va slutet en aningen oväntad. Som ja har lärt mig vid detta laget så känns det som att budskapet mest var -Lev idag och ta vara på allt du har-. Ät kakan idag för imorron kanske den inte finns kvar. Ta alla chanser nu å chansa inte imorron. Man vet aldrig vad som händer. Uppskatta nuet. Som du har det nu, ja lovar det är mycke bättre än vad du kanske får det att kännas eller tro. Ska ni se den? JA!




 
Varför har du gömt dig för mig Robert?


Kommentarer
Postat av: stina

jag trodde de var du på bilden först! "fan va snyggt photoshoppat" tänkte jag. sen såg jag vem det egentligen var. kul va? :) hihi

2010-03-24 @ 20:26:44
URL: http://kalaskula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback