Nu ska jag klara det här.




Ställde mig på vågen imorse å den slog nästan i 63kg. Så mycket har jag inte vägt sen ja kom hem från Australien för fyra år sedan. Ja lever ju lyxliv å tänker inte efter mer än en gång när ja stoppar i mig något. Och, eftersom ja konstant är hungrig å går å glassar hela dagarna så blir det lätt att ja äter lite väl mycket och onyttigt. Så, ja är inte förvånad att ja lagt på mig dessa kilon.

Hur som så tycker ja att jag är fin ändå. Men, ja kommer inte i vissa kläder som ja skulle vilja. Så, förra året när ja gick ner mina kilon så hängde ja ett sådant diagram i köket på Båhusgate. Då lyckades jag. Men, efter jag lyckats så smög sig alla dessa kilon tillbaka ganska snabbt å nu ska jag försöka lyckas för gått!

Stina har gjort detta fina viktdiagram åt mig. Där ja nu kanfylla i och redovisa hur det går varje vecka. Det vill då visa om ja fuskar eller ej. Ska även vara duktig på uppdatera vad jag äter lite då å då. Mest för min egen skull men vill också visa att man behöver inte äta lite för att gå ner i vikt. Bara man äter rätt å försöker äta regelbundet. Det är då mitt mål. För ja älskar mat å ja har ingen plan att svälta. Vill bara få en sund livsstil igen.

Så Stina kämpar också om att gå ner några kilon. Så, tillsammans ska vi blogga om detta och puscha varandra till ett sundare liv! NU kör vi :)!

Följ Stina på hennes mycket fina blogg!

En annan sak är väl att jag har lovat min lillebror att ge han 1000kr för varje kilo jag inte lyckas gå ner när detta är klart. Å det har jag inte alls råd med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback