Monkiworld.

Det finns en klädesbutik som jag älskar mer än någonting annat och det är verkligen Monki.
Jag som inte har råd lyckades ju ta mig hem från Östersund med shopping för 1500kr i butiken.
Men, dessa är några av de plagg som kommer bli nya favoriter som allt annat jag har från Monki.
 
Den lilla cupcake klänningen är hur söt som helst men bilden är inte riktigt rättvis. Jag hade den i lördas så när min kamera har kommit tillbaka i mitt ägo så kommer det en bild med den på!
Köpte även en skitsnygg lång svart "mjukisjacka" och en randing löst sittande myströja i gult å vitt.

Här är några plagg någon snäll gärna får köpa till mig från Monki.


Dessa plagg skulle inte sitta helt fel i min Monki samling. Måste kanske till Östersund snart igen, då den Monki butiken är min favorit!

Kan även avslöjja att i sommar kommer de att börja med webbutik. Kan bli mycket farligt för mig. Eller mest för min ekonomi då ja kanske har turen att det inte finns någon butik här i Skellefteå.

Monki är mitt skit. Love it <3. Gå in å kolla deras hemsida www.monkiworld.com

Kommentarer
Postat av: stina

va söt klänningen va :) väntar med spänning på en "bättre" bild. kan göra ett viktdiagram till dig också om du vill. berätta bara hur mycket du väger nu och vad du vill väga. vi kan köra paralellt i bloggarna så kan du också skriva matdagbok. jaaaaaa! puss

2010-03-25 @ 19:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback