Höll ändå en liten tumme för modo.

Hej å hå. I Måndas så var jag å bevittnade när min största Idol Peter Forsberg spelade match mot mitt favoritlag Skellefteå. Rätt så ointressant match när den aldrig kom igång riktigt. No speed. Men, vad spelade det för roll när jag mest hade ögonen på nr 21 i Modo. Hur som var mitt mål att se ett Foppa Mål och att förhoppningsvis Skellefte ändå skulle klappa in segern.

Ja Foppis fick trycka in sitt 2-1 mål mot Skellefte å detta var mer än nära att det hade gett Modo vinsten i Fjällrävens Arena. Men, Södermark va inte dålig han heller. Sådär i tredje perioden efter 19.59,4 alltså med sex hundrondelar kvar av en sekund så lyckas han skjuta in målet som gjorde att matchen slutade 2-2 efter förlängning. Kan tyckas lite småsurt för Modo då de verkligen behövde dessa poäng och ja hade ändå velat ha de i slutspel. Vem klagar på att kolla på fler matcher spelade av Foppis?

Men, igår kom det största faktumet å det är att Modo missar slutspel iår. De missade matchen mot Södertälje vilket de inte fick å ja nu finns det ingen chans i världen för dom att ta sig uppåt. Men, ja är en stålt tjej. Jag fick ju se en Foppa match innan han la av. Ett Foppa mål. Å han sköt in det i matchen mot mitt favoritlag. Kan inte tänka mig ett bättre avslut och en nöjdare Marielle när jag staplade ut från arenan.

Kändes som jag vunnit på nå stort jädra lotto. Delar med mig av mina eget taget bilder på min allra allra allra största idol. PETER FORSBERG!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback