Hata Paradise Hotell.

Jag har inte sett Paradise hotell på några år förrän när ja kom hit till Trondheim så förra veckan då jag genomled ett program av detta förfärliga program.

Ja tycker det är hemskt. Det finns totalt ingen handling i det hela. De tar in så snygga å dumma människor som bara går hitta å sen ger de dem en massa alkohol å det enda de pratar om är taktik, taktik, taktik å alla är rädda för att åka ut hittan och dattan.

Förstår inte varför man kollar på det! Helt superduperdåligt i mina ögon.Dock delar ja tyvärr inte mening med resten av gänget på Rosenborg gate. Stina, Stickan och Monica tycker detta är en av höjdpunkterna på dagen.

Är det nå fel på mig? I så fall får det vara det. För ja kommer inte gilla detta. Hata Paradise Hotell- HATA PARADISE HOTELL! Nej, ja är inte bitter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback