Efter regnet kommer det då inte snö.

Anlände igår kväll till Norgellandet och Trondheim.
Vad möts jag av? Om inte en bar mark. Ingen snö alls här. Var är du vinterland?
Åkte från ett Skellefteå som hade nån meter snö. Och i telefon säger fader att det snöat en decimeter bara under natten i förrgår. Här är det bart. Vilket tråk. Määäään :(!

För övrigt så känns det inte som jag varit härifrån mer än ett par dagar. Det mesta är sig likt.
Fast har inte tagit mig längre än till gamla lägenheten och träffat Stina, Monica å Stickan.
Usch å husch vad ja saknat detta. Men usch å huschis va jag verkligen inte vill ha regn. Det är ju inte redan dags för det.

Nu vill ja ha snö å härliga vårdagar. Fortfarande har jag drömmar om fårskinn, skoter, pimpla, stekt souvas/varma mackor/pannkakor över öppen eld, sol å goda vänner. Precis som på gamla dar.

Men i goda vänners sällskap i regn så spelar väder å vind ingen roll. Å kommer få några oerhört trevliga dagar nu tillsammans med de ja gillar gillar gillar allra bäst! 

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback