Detta eviga helgproblem.

Alla helger sen ja har kommit till Sverige har jag haft beslutsångest om vat jag ska ta vägen.
Varför? Jo därför att jag har haft så många alternativ.
Ibland vill jag bara klona mig själv så ja kan vara på alla ställen samtidigt..
Tycker det är lite småjobbigt att alla mina älskade vänner ska vara utspridda över hela norden (!).

Denna helg faller iallafall mitt beslut på Skellefteå.
Måste packa å sortera en del. Sen kommer det vara kanonväder så hade tänkt passa på att njuuuta ute i solen. Å bara mysa på hela helgen.
För som planerana ser ut så kommer det kanske bli en hård helg nästa vecka. SÅ måste börja ladda upp mina batterier nu!

Sängen å Affe väntar :). Ka tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback