Bajsbollar.

Ikväll bakade vi bajsbollar även kallade chokladbollar eller det vi inte får kalla dom nu för tiden negerbollar.
Här i Norge har de aldrig smakat dessa och visste inte ens vad det var. Men de fick godkänt så vi funderar på att införa dem här. Massproduktion. Skulle kanske funka.




Vi bjöd några gutter på dessa och de verkade tycka det smakade mycket bra trots vårat nypåkomna namn.
Sen ikväll så har vi sett på tv då Rosenborg spela fotbollskamp mot Molde. Det va ett riktigt snöoväder de fick spela i men vi vann med 1-2. Bra jobbat. Monica var på plats i Molde och vi fick några gånger se henne skymtandes i Kjernan klacken.

Fick ett jobbtillbud i Fredas. Som ska spås vidare på imorron. Enda saker är väl då.
Ja va som inställd på Sverige. Men ett jobb är ett jobb å jag har slut pengar?
What to do?

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag vill jag vill jag viiiiiill så gärna att du stannar här i Sverige =)

men som du säger så är ett jobb alltid ett jobb, men jag hyser inga som helst tvivel på att du kommer hitta dej ett jobb här i Sverige också!

å du har ju pratat länge om att hitta dej en lägenheten och en trygghet och ett hem någerst, och jag hoppas att de blir här =)

men pengar måste du ju ha, du vet att jag stöttar dej vilket beslut du än tar =)



Kramar / Hanna och Wilma

2010-03-15 @ 09:11:04
URL: http://hannaguldfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback