Att ja alltid ska ha det bästa.

Ja börjar vara rätt less på mig själv.
Ja kan som aldri nöja mig med nå halvdant. Okej, ja tycker inte att ja är världsbäst. Men i hjärnan så bygger ja själv upp vad som jag tror å tänker ska vara bäst för mig hela tiden.

Därför jag har sånna problem med att ta beslut.
Eftersom jag helst vill göra allt. Hinna med allt och vara överallt. Helst även samtidigt oxå.
Jag vill ha bästa jobbet för mig (vilket jag inte riktigt vet vad det är) där ja ska ha bra arbetstider å riktigt bra lön plus att det ska vara riktigt kul arbeta med!!!!
Sen kräsen är ja oxå när det gäller saker. Ja ska ha bästa soffan, bästa cykeln, bästa bilen, bästa jackan.. ja allt ska vara bäst. Kanske inte bäst för någon annan. Men jag vill att allting ska kännas helt rätt. Alltid. Det bästa för mig. Men, när ja lyckats få detta som känns bäst. Det gör mig faktikst riktigt glad.

Så när det väl känns helt rätt. Sådär. Så har jag svårt att ändra mina planer. Om ja känner att. Oh yes, nu har jag äntligen hittat något som jag vill ha. Så kan jag inte ändra mina tankar. Okej, ibland nöjer jag mig med något halvdant. Men det duger ändå inte. För då går ja å tänker på vad jag går miste om eftersom jag kunde haft det bästa.

Sjuka problem man har här uppe i Sverige landet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback