Stormen före lugnet.

Då sitter jag här. Mitt i kaoset. Eller kaos. Nej. är väl att överdriva.
Men som jag vet så går det ju aldrig lätt för mig.
Stressa som en tok imorse å checka ut 04.00 från hotellet för att hinna med vårat flyg som skulle gå 07.15 från Arlanda. Kommer hit å det visar sig att planet är inställt pga oväder i London.

Paniiiken. Får höra av andra i kön att vi kanske måste vänta här i flera dagar innan vi får komma iväg å kändes bara så jobbigt när man var inställd på åka ida då.
Meeen efter vi stått i kö i ca 4h så får vi iallafall veta att vi får åka idag :)! Blir dock lite annan flygordning då det blir Amsterdam först å sen Nairobi å sist Kampala.

Men vi tar oss iallafall iväg.
Både ja å Calle är väl inte alltför pigga å ser verkligen framemot få sätta oss på planet om någon timme nu. Lär somna direkt.

Har annars haft världens trevligaste dagar i Stockholm nu <3. Man har lite tur i oturen ändå måste ja säga :).

Hur som så ska det bli skönt å få landa i Afrika imorron bitti nu. Om vi nu gör det. Många flighter som ska klaffa rätt :)

På återseende å då blir det nog uppdatering från lite varmare klimat :)

Smiiil :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback