Sedär, då var de 2010.

2010 har jag bestämt mig för att det ska bli det bästa året i mitt liv. Eller det ska bli mitt alldeles egna år. Året då jag tar hand om mig själv. Bara leende på läpparna. Vad som än händer. Inga sura miner.

Kommer garanterat bli svårt. Men jag är en posetiv person och sur ska jag inte vara. Det gör mig bara deprimerad.

Jag kan väl inte säga annat än att jag fick det bästa slutet på 2009 som man kunde fått. De spenderades tillsmmans med Ulle, Sara och Stinisen i Funäsdalen. Grymt slut på 2009 och grym start på 2010. Tusen takk för den tjejer.

Har lite nyårslöfte. Vilket är att jag ska MÅ BRA hela året.
Detta innebär då att jag ska jobba med mig själv. Jag ska inte vara så känslig. Jag ska säga mer nej. Jag ska inte vara kompis med hela världen. Jag ska äta den bästa biten av kakan. Ska helt enkelt bara ta hand om mig själv och vara posetiv och glad i alla situationer jämt. 

Så, det ni får vänta er de närmaste året är en ännu gladare Marielle. Bra va?!

Å som sagt. Man ska inte ta någonting för givet. Lev i nuet. Ta vara på det du har. Du har det så bra. Uppskatta det! Finns dom som har det mycke värre de lovar jag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback