Magont.

Lordag natten blev inte allt som jag hade tankt mig. Lyckades spy ner hela taltet plus dagen efter da vi skulle pa rafting var jag inte riktigt i form. Kande mig latt doende a gamforde det mest med min magforgiftning i Thailand. Men det gick bra :)! Bra satt att komma in i mina billabong shorts pa! Men inte det lindrigaste kanske. Usch. Spya ar det varsta ja vet a klarar mig helst utan det.

Det borjar ta sig nu. Men ar inte helt aterstalld.

Skulle ju aka white water rafting pa nilen igar var planen. Men, eftersom inte min kropp ville vara med mig sa fick Calle aka ivag sjalv.

Tyckte grymt synd om mig sjalv igar a ville helst do. Magont a varme ar inte direkt den basta kombinationen. Men fick i mig lite ris innan ja somna a imorse va det beydligt battre :)! Fa se om ja pallar med white water raftingen imorron nu. Skulle ju vara kul. Speciellt nar jag betalat sisadar 1000kr for det redan! Men men.. man kan inte alltid ligga pa topp inte.

Nya dagar a nya tag. Vi siktar in oss pa Mt Elgon har i Uganda och ska se om vi kan fa bestiga det innan vi beger oss vidare mot Kenya! Gillar verkligen Uganda sa egentligen vill man vara kvar har salange som mojligt. Men, mot nya aventyr :)! Kenya lar ju inte vara sa tokigt det heller ;)

Stinisen. Va kul :):)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback