Beach

Hoho.
Dagarna rullar pa ratt bra har och kommer va ratt sa utvilad nar jag kommer hem. Bra det :)!

Vi har bott pa en beach (30kr/natt) helt ok men va ratt langt fran allt. Butiker, internet, allt. Sa vi flyttade nu imorse och lyckade till det med en stuga :):)! Vilket jag kande var valbehovligt atminstonde for mig :)!

Borjar kanna mig ratt rastlos har borta. Har blivit lite val manga slappdagar for min smak. Men nu ska det bli lite bra dagar :):)!

Iallafall sa blir det forhoppningsvis dykning imorron! Ser jag grymt mycket framemot. Calle ska ta dykcert sa vi kommer bli har nagra dagar. Men det gor mig inte na! Efter det blir det Kilimanjarooooooo :):)!

Kramis fran mig!


Kommentarer
Postat av: Gittan

Såååå mysigt...hälsa alla vackra fiskar :D Kram

2010-01-31 @ 22:54:05
Postat av: Hanna

men slappa marielle!

när du kommer tillbaka kommer du int ha tid till de! man behöv int alltid gö nå ;)

ja träffade en tjej häromdagen som kom från Boliden, hon har bott i Afrika i typ...jaa, tio år kanske? när ja berätta att du va där så blev hon förvånad för hon sa att de va ju int så vanligt att typ turista till Afrika, men hon blev jätte glad! =) här hemma hare snöa massor å he är 20 grader kallt....du kan ju tänka på mej när du ligg på stranden å solar =P

Saknar dej!

Puss å kram!

2010-02-01 @ 07:47:54
URL: http://hannaguldfisk.blogg.se/
Postat av: Mormor&Morfar

Tack för det fina kortet Roligt höra att du

har det bra Vi mår bra längtar att du kommer hem

Du har mycket att visa och berätta för oss

Många kramar från oss

2010-02-01 @ 20:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback