Vinterland.

Underbart i Skellefte måste ja säga. Inte alltför kallt. Inte alltför varmt.

Igår blonderade ja mig. Vet ni. Det blev faktiskt riktigt snyggt ;)! Trodde man inte va?
Bild fixas om ett tag.

Sen bjöd Hanna mig på lunch. Vi prata om allt mellan himmel och jord och jag insåg hur mycket jag saknat å bara vara med henne. När man bodde här så träffas vi varje dag. Om inte så prata vi iallafall varje dag. Nu när man bott i Norgelandet och rest å allt så blir det inte mycket prat. Å har verkligen saknat det <3

Mamsen bjöd på skedpalt till midda och ja fick mysa lite med Myran å Sigge.. Det va mycket gott vill ja lova.

Sen avslutades kvällen very good med en skridskosväng med lillebror och Robert. Ja införskaffade mig ett par skridskor igår å ja lovar att dom kommer användas flitigt. Va sååååå skönt bara glida runt, å ja har faktikst viss talang ;) <3

Uppe med tuppen idag igen. Har inte ställt om min dygnsrythm från Afrika som var upp med solen (06.30). Å läggdags vid solnedgången (20.00).

En kopp te. Bra musik. Å en god natts sömn. Perfekt start på dagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback