Vad hander har?

Ja, just nu sitter ja pa Addis Ababas flygplats och vantar pa flyget som ska ta mig mot Frankfurt och slutligen hem :).

Jag ar glad. Var ratt less pa varmen faktikst. Ska bli skont med kyla. Ser framemot landa i Skellefte nu. Jag har fortfarande semester. Vilket jag ska njuta av till fullo. Langesen jag var hemma och bara var. Mycket lange sen. Ska bli underbart faktikst.

Jag vill denna vecka.
Aka langdskidor bannemig. Aka pulka. Ata skedpalt. Ata blodpalt. Aka skridskor. Klippa min lugg. Ga massa harliga promenader med hundarna. Umgas. Ga pa bio. Se pa os. Lyssna pa musik. Sminka mig. Shoppa. Mysa.

Efter jag kanner att jag ar nojd med semestern sa ska jag gora det som faller mig in. Blir det Norge eller Sverige. Det far gudarna avgora. Nu vill ja bara vara hemma. Saknar mitt harliga tacke. Sangen. Ta pa mig mina fina klader. Mysa ner mig i pappas fina nya lagenhet.

Ska ocksa ga pa bibloteket och lana mig en bok.

Vi ses <3

Kommentarer
Postat av: Kia

Välkommen hem gumman!

Kram

2010-02-07 @ 18:45:20
URL: http://kiasviktresa.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja, säger detsamma, välkommen hem! Kramizz

2010-02-07 @ 18:53:13
Postat av: malin

Hej tjejen. Du har absolut gjort det rätta valet, det som har känts bäst för dig!

Så välkommen hem till en underbar vinter som vi har, du kommer att gilla det (vet ju inte hur det e där uppe dock, men det e jätte fint i Stockholm).

Kram

2010-02-07 @ 18:57:46
Postat av: Jess

Det blir nog bra, de löser sig alltid :)

Ring när du kommer hem och har tid, i Jauret är de tok mkt snö, har önskat mig skidor i 25års present, så ta med dig dina när du kommer hit :)

2010-02-07 @ 21:09:41
Postat av: Mams

Nu e du inte långt borta

Ses snart

Kramar /Mams

2010-02-08 @ 08:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback