Snabba cash.

Ikväll har jag och pappsen varit på bio. Snabba Cash blev det.
Jag tyckte att den var mycket bra. Satt som helspänd hela filmen.
En film som jag varmt rekomenderar. Gå och se den om ni inte redan har gjort det.
Den får toppbetyg av mig.

Det sjuka är att det verkligen finns i verkligheten. Det finns människor utan känslor. Som aldrig har lärt sig bygga upp och känna saker. När en människa aldrig har upplevt kärlek. Hur ska den då veta vad kärlek är? De har ingen aning om hur det är att vara älskad eller att älska någon. Så, tycker inte att det är konstigt att folk begår brott. De bryr sig lixom inte om någonting. För ingen har någonsin brytt sig om dem.




Finns lite i filmen som ja känner igen mig med. Jag reflekterar tillbaka på det som varit och påminner mig om hur det faktikst kunde ha slutat om ja inte tagit förnuftet till fånga. Men som tur är är ja rätt klok ibland också.


Kommentarer
Postat av: Patricia

måste han va så jävla heeet! :D

joel k, asså ;D

2010-02-27 @ 20:47:46
URL: http://superninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback