OS feber med Foppan.

Fanns väl endel posetivt med hemresan från Afrika landet.

Speciellt så äre väl att jag inte kommer missa OS.
Sist det var vinter OS så var jag å Jessica i Australien. Så, vi missade det. Men, nu så missar jag det INTE. Ska sitta bänkad framför tv de flesta dagar å inte missa en enda hockey-match! För Foppan spelar ju.
Å ni har väl inte missat att han är min stora idol?

Å det stämmer, Ja tro he att han är Half a man, Half a god. Det kan inte sluta dåligt när han är med i laget.

De tro int ja iallafall.



å het är han också det gör ju inte saken sämre ;)

Ska se till att jag får se en match han spelar iår också. Om ja så ska åka runt på varenda liten Modo-match som är kvar iår. Så, Se till att int bli skadad nu. Då skulle ja bli lite lessen faktikst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback