Nu satsar jag.


Har velat fram och tillbaka på en idé jag har haft inom mig.

Är det värt det? Är det inte värt det?
Ska jag? ska jag inte?
Kan jag? Kan jag inte?
Vad förlorar jag? Vad förlorar jag inte?

Men jag har kommit fram till att jag inte har något att förlora alls. Bara att vinna. Min idé kan ta stopp imorron. Kanske ingen som tror på min idé. Men då har jag iallafall gjort ett försök. Och det känns som det är det viktigaste. Att jag inte bara låter det här rinna ut ur sanden. För är det någon som skulle kunna lyckas med det här så känns det som att det är jag!

Håll alla era tummar folket.

Kommentarer
Postat av: Jess

Är de det du berättade om när du va här? :)

Säg till om du behöver hjälp med ngt nu när jag bör vara kunnig inom området ;)

2010-02-24 @ 12:34:26
Postat av: Marielle

Ja det är det jag pratade om då. Nu är det full chas å bara tuta å köra :)! Kan ju misslyckas, men va spelar det för roll?

2010-02-24 @ 15:22:56
Postat av: Anonym

Precis, helt rätt. Om du inte provar nu så kommer du att ångra att du inte försökte iaf, sen om de inte skulle funka är ju en helt annan historia :)

2010-02-24 @ 16:00:10
Postat av: Anonym

Du vet vad jag tycker och tror!

Är det någon som klarar det så är det DU!

Det kommer bli skitbra!

KRAM!

2010-02-24 @ 18:23:17
Postat av: Gittan

Vad än det är så självklart hoppas jag det går bra. :)

Håller tummarna!!!!Kramixen

2010-02-24 @ 21:43:26
Postat av: Mams

Om du bara bestämmer dej helhjärtat så klarar du de lätt.Du ska int tveka.De kan bli lite jobb men de gillar ju du

Lycka till

2010-02-25 @ 08:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback