Någon som ska på IKEA snart?

Förra veckan var jag å pappsen på IKEA. Jag hittade då denna fina te-kopp.



Eftersom jag inte har ett riktigt "fast hem" så tyckte jag det va lite onödigt att lägga pengarna på te-koppar. (Speciellt när jag har ett antal olika från förr som ligger nerpackade i någon kartong någonstans).
Men, eftersom jag dricker te ett antal gånger varje dag. Så tycker jag att det hade varit väl värt det.

Speciellt nu när jag verkligen vill ha de där. Så tänker ja på dom varje gång jag dricker mitt te. Vilket är ett antal gånger per dag då :O!

Så för att stilla mitt behov så kan ju någon höra av sig om de ska på IKEA och då kanske kan vara så snälla och köpa två koppar åt mig? 39kr/st vilket är rena kapet!! Då skulle jag bli glad och mitt te skulle smaka betydligt godare :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback