Ge mig kyla.

Hoho.
Dagarna rullar pa. Jag gor inte alltfor mycket.
Iallafall.. blev dykning igar da. Gick val inte som planerat. Ja blev sjosjuk :O! Sa blev bara ett dyk. Sen stekte jag pa baten och brande sonder mig sjalv. Inte bra marielle dar. Det ar val helt och hallet mitt eget fel.
Sa idag ar jag inte piggaste. FIck lite varmeslag..

Har flagnat sonder hela ryggen sa ser inte alls na vidare ut. Tur ja har en del tid kvar a fixa till det.
Solen ar het. Hetare an vad jag ar van. Sa ska halla mig i skuggan nagra dagar nu ar planen :)

Jag som sett framemot dyka sa mycke. Men far ta nya tag. He bli ju inte allti som man har tankt sig. Var dock inte basta dykningen har heller. Sa are.

Borjar vara lite smaless pa manniskorna har. Dar vi ar nu, Diani Beach ar det massa turister och da kommer alla jobbiga Afrikanare fram. Som ska salja allt till en och som verkligen skulle gora allt for att fa sig en vit fru.
Marker dock att vissa turister verkligen aker hit for att hitta sig en afrikan. Lite som Thailand.. Verkar dock vara omvant har. Kvinner som aker hit och hittar sig mycket yngre man. Men men.. sant ar livet. Ja tycker det allmant jobbigt men ja sager till alla jag ar gift sa da vill de mest ja ska fixa en svensk kompis hemma at dom. Sa ar nagon sugen? hor av er :)

Annars ar jag fortfarande ratt rastlos. Sa ser verkligen framemot att fa lite skugga och aka och bestiga Kilimanjaro. Forhoppningsvis blir det innom de narmaste dagarna :)!

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback