en, två, tre, fyra, fem, nej hundraelva, lätt.

Ja, det är ungefär så många saker som snurrar i mitt huvve.

Ja är galen. Ja har så mycket för mig att det finns inte begränsningar å ja hinner inte tänka klart på en sak så kommer ja på nått nytt. Måste skärpa mig. Tro ja har varit ledig för länge. Fick för mycket betänketid i Afrika så nu sprutar det bara idéer i huvve på mig å ja vet inte var jag ska börja ens.

Men jag börjar komma lite vart med mina planer. Har varit på arbetsförmedlingen ida. Känns mycke bra fått prata med dom lite. Känns som att ja int var helt ute och cyklade med mina idéer. Får arbeta vidare på den idéen. Helt klart.

Sen så kände ja ihelgen då ja va i Arvidsjaur hur mycke ja saknar stället i sig. Man kan bara vara där å alla tycker om mig precis som ja är. För att jag är Maja. 

Sen är det ju så oerhört vackert denna årstid. Solen skiner å inte alltför kallt å få glida runt på skoter måste ju vara bland det härligaste som finns.

Trondheim är kul. Likt Skellefte. Men ytligt. Kul på sitt sätt oxå. Men man känn inte varje da att man passar in i den ramen heller.

Norgelandet. Saknar det en del. Eller mest människor som är där. Skulle verkligen göra mycket för att få bygga mig en egen stad å sen flytta alla roliga människor dit. Vore ju fantastiskt om he gick :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback