Sol sol å lycka.

Att börja dagen med en morronpromis i ett soligt Skellefte är väl inte alltför dumt. Men, efter att ha bott i Norgelandet å upplevt Trondheim en solig morrondag så kan ja väl erkänna att Skellefte ligger liiiite i lä. Tyvärr.

Men man kan ju inte alltid få allt man vill. Solen har ju iallafall valt att lysa över staden ja befinner mig i denna fina dag. Så, det kan man ju inte mer än tacka för :)! Tack - Vem de nu är ja ska tacka!

Ganska kul ändå att solen ger mig en sån grym kick å ja vill bara göra en massa saker samtidigt. Krama alla mina fina vänner å få alla att må bra. Ja vill att alla ska vara lyckliga. Ja har dock insett att det är en svår uppgift för bara en person att ta hand om alla. Men ja försök så gått ja kan.

Le så lova ja att allt blir mycke roligare. Posetiva tankar ger posetiva reaktioner på omgivningen.

Livet är grymt orättvist. Men he bli ju inte bättre av att man ska deppa ihop av saker som inte är värda att deppa ihop för.

Nu ska jag fortsätta denna fina solda med att städa lite i lägenheten. Sen bli he å hälsa på Hanna å sen ska mamsen bju på firre ikväll ti middan.

Jag är bäst! Ingen proteset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback