Kortfattad uppdatering.

Ja är som dålig åa uppdatera men en kort sammanfattning om vad som hänt sen sist.

- Jag har tillsammans med Nicke dragit upp en gädda på 6kg. Inte liten!!!
- Jag har vaknat upp hos JYRI MARTTINEN <3
- Jag har tillsammans med Jessica F bokat en resa till Turkiet på söndag (!!!).
- Jag har tillsammans med Emilia planerat in superdupertrevliga dagar i Trondheim under 17maj helgen.
- Jag har tydligen insett att jag är bäst på bryta arm (?!)
- Jag har nu bekräftat mitt jobb på Fortverket i Arvidsjaur i sommar. Från 12 juli-?
- Jag har ätit för mycke gomat. Alla bju mig hela tin så ja kan som int tacka nej.
- Jag har varit hos Stina i Byske å hälsat på henne å hennes familj.
- Jag har haft tjejfest i pappas lägenhet med en massa goa tjejor.
- Jag har tappat minnet ibland.

Ja de är väl kanske de ja ha lyckas med denna tid.
Förhoppningsvis kommer det bättre uppdatering snart.
Nu ska ja ta racern å gasa på ti Saltmyran sen blir de grillning å roligheter ikväll! Ja ha de goode bra ja :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback