GLAD PÅSK!

Är vaken före tuppen denna morron. Vilket jag inte varit på mycket länge, men det känns ändå mer än bra.

Varför det känns så bra då? Jo, därför att nu ska jag packa klart mina saker sen så ska jag å Ulle åka mot Ica Maxi och storhandla mat inför fjällresan. För det är alltså i Fjälls (Gauto) som jag ska fira min påsk och påskvecka.

Så nu är nästan allt nerpackat. Längdskidor ska det åkas. Bok ska läsas. Skoter ska det köras. Mat å gotta ska det ätas. Vin ska det drickas. Sol ska värmas. Fisk ska fiskas upp. Bastun ska bastas i. Snön ska det badas i. Umgås ska vi göra men framför allt så ska det njutas å vi ska bara må gott!

Avundsjuk? :)!

Vi ses efter denna underbart härliga tid som jag har framför mig.

Hoppas eran PÅSK kommer bli lika bra som min så GLAD PÅSK allesammans!

(dock så kommer jag missa Skelleftes matcher vilket suger en del då, men förhoppningsvis så vinner de lätt mot HV nu så då kommer jag tillbaka lämpligt till finalen)


Kommentarer
Postat av: Anna

Glad Påsk på dig med=)

2010-04-01 @ 20:14:53
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Gittan

Inte det minsta avundsjuk ;))



GLAD PÅSK!!

Kramen

2010-04-02 @ 20:00:02
Postat av: Anonym

kom hem nu så vi får lite update, inget o läsa under påsk för ingen som har tid o skriva :))

2010-04-07 @ 11:46:26
URL: http://louicewestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback