pengar. pengar. pengar..

jobbing. har tagit på mig allt för mycket närmaste tiden.
det blir pengar. posetiva tankar

ska ta å fixa upp min blogg lite. å sen ska jag aldrig mer skriva tråkigheter.
okej, att ja är världens otursfågel å allt händer mig.
men, det måste ju någonstans vara mitt eget fel oxå..
men att familjen splittras.
det är verkligen inte mitt fel.

ja Jessica B, vill komma Arvidsjaur.. ska försöka boka in å kunna stanna en hel vecka å bara vara där. No stress..

Å Jessica F: Ja vi måste boka in nått snart! Riktigt snart. Miss u.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart de int är ditt fel att de blir så!

Tycker de är synd, men som ja sa innan du for så kanske det blir bättre sen! Alla kanske blir lyckligare av det? Kanske int du, men med tiden! Saknar dej hoppas vi ses snart! KRAM / H

2009-09-06 @ 11:34:48
Postat av: Veronica svarar:

Hallådär!

Ja pengar är ju aldrig fel, oftast inte iaf för oss vanliga människor :P

Men du får lyxa till det någon dag med att bara vara ledig och ha det skönt.

Vill du hälsa Stina, att hon får ta o fixa sin gästbok på bloggen, så man kan skriva åt henne med. Blir helt frustrerad när man inte kan skriva till henne...krångel med att måste gå in på mailen osv för att lägga in en rad.



Hoppas ni har lika härligt väder i norge som vi har här i hammarstrand, underbart med hösten!!! =) Kram kram

2009-09-14 @ 17:44:04
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback