Välförtjänt ågren på en onsda?

Igår va en bra dag. Jag var på Crash och sa upp mig (detta va väl mindre kul då). Men eftersom ja ska åka till Afrika efter jul så var ja tvungen. Har gruvat mig för det i två veckor och den där stora stenen som sitter i mitt bröst krypte lite när jag fick detta gjort.

Iallafall så är min chef världens bästa så han tyckte det va mycket tråkigt att jag skulle lämna dom och det va inte långt från tårar när ja gick därifrån. Men, kommer jobba några helger till å då ska jag suga in allt det Crash har att erbjuda och bara njuta av att få vara i deras team ett tag till.

crash jobbar faktikst världens bästa folk som ja kommer sakna oerhört mycket.

Iallafall igår kväll så fick vi på Rosenborg gate (-Stina) för oss att vi skulle ha fest. Kom väl på det sådär runt 21.00 å vi hade ju lite alkohol kvar från helgen så vi körde fullt ös. Må väl dock erkänna att ja körde hårdas. Men det va kul. Kom oxå ihåg då att det va Tisdag igår! Iallafall så dro vi förbi Cirkus men he va väl inte ösigast heller. Så vi gick (jag skuttade) hem.

Skickade lite desperata fyllesms å brände lite trådar.. men, bara ta nya tag. Det kommer fler tåg, tut tut tuuuut...

Å ja ska faktikst hoppa på ett just nu.. (Skellefte here I come!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback