tid.

Snälla någon? Ge mig mera tiiiiiiiid!
Är så grymt trött att ögonen lätt snart faller igen.. men ja kan inte gå å lägga mig! Tänker så mycket å är stressad gärnet!

Insåg nu att jag bara har tre helger kvar här i Trondheim. Å alla helger är uppbokade om inte med festligheter så med jobb. Jag har inte tiiiid att jobba. Så mycket att hinna med på dessa helger som är kvar att det finns inte! Vill bara festa och ha kul med dessa otroliga människor som finns här. Sykt.

Jag har småsaker som ja känn ja måste fixa innan resan också, mycke å kolla å mycke å tänka på. Ja ska ju ändå åka till Afrika. Ett land man kanske inte har så mycket kunskap om innan. FATTAR NI? Jag ska åka till Afrika om ca 1 1/2 månad!!! Det är sykt det med. Om inte det är nog så ska jag åka till Egypten över julen! Å sen näst nästa helg ska jag å älskade Jessica ha myshelg i Sthlm å se Backstreet Boys! Mäh, sen vill ja hinna träffa halva världen innan ja åker känns he som. Ååå.. vill åka iväg till Afrika nu nu nu! Men samtidigt så vill ja hinna med så mycket före resan att ja känner denna inre stress.

Knasis alltihop! Men he lös se nog. Om ca 47 dar så sitter ja på flyget mot Uganda! Inte dåligt det inte! 

Men nå som gör mig lite lugnare är att..

Skellefte AIK spöade HV71 ida. Tack älskade ni för det. Kärlek!



Vi prövar somna in. Trulle väntar ju i sängen (älskade gosedjur å sängkamrat). En trogen vän. Nai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback