ta vara på nuet.

Facebook i all ära. Imorse när ja loggar in ser jag att någon skriver att två ungdommar i Arvidsjaur omkommit i en bilolycka på morronen. Paniken i kroppen. Arvidsjaur är allt annat än stort å alla känner i stort sett alla. Så klumpen i magen bara växer å växer. Jag orkar inte detta nu. Jag orkar inte förlora en vän till. Blev inte så. Men klumpen i magen sitter fortfarande kvar å alla mina tankar går till alla nära å kära till Désirée och hennes lillebror. Hur får sånt här hända? Att sånt här händer vet jag ju vid det här laget. Men man önskar att man ska slippa uppleva det. Usch sånt här får inte hända. Har rysningar i hela kroppen. Å snälla söta rara vänner. Ta hand om er. Vi lever bara en gång. Ta vara på det du har nu. Och inte det du kommer få senare. Kanske aldrig blir så..

Vila i Frid Désirée + lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback