Packa, packa, packa..

Nå kan ja tycka att detta va onödigt. Har suttit uppe på vinden å sorterat å plockat å kastat en del i alla dessa 50 kartonger som jag har.. (nedpackade med mina snart 24år i livet) å ja lovar er.. att det är en hel massa. Även så har jag kastat en hel massa sakar oxå..

Jag känner en inre stress just nu.

Jag åker till Afrika om två månader..

Och på dessa två månader ska jag hinna med en hel massa saker.
Först vaccinera mig (vilket verkar vara krångligare än det låter) men ja lovar. Det är inte det simplaste hitta en bra vaccin-tid.
Sen så vill ja hjälpa pappsen flytta in i sin nya lägenhet (som han tyvärr inte hittat än)
Suga in det mesta av Trondheim och mina vänner dära.
Åka till Egypten under julen tillsammans med pappa å lillebror.
Fira nyår tillsammans med fina vänner. (Tar gärna emot tips?)
Flytta ur mitt rum i Trondheim och flytta in dessa saker någonstans.
Hitta någon som vill hyra mitt rum i Trondheim så ja slipper betala hyran i januari.
Fixa med facket så ja får pengar av dom.
Åka till Stockholm å se Backstreet Boys och mysa med Jessica.
Fylla år.

Ja lovar att det är full rulle i min skalle just nu..
Ja blir knäpp.

Iallafall så har jag och pappa varit mycket duktigt ida och kört en full bil med fullt släp med mina saker till Arvidsjaur och förråd idag. Som ja hoppas ja snart får packa upp när ja får mig en lägenhet någonstans efter min Afrika tripp.

Sen så har vi ätit gomidda på The square oxå. Lyxade till det å ja åt älg vilket var mycket mättande.

Sen avslutade jag kvällen tillsammans med min kära vän Maria. Myskväll med Idol, spel å lite innebandy.

På nått vis så saknar man Arvidsjuar å alla här. Hänga, bara mysa.. no stress lixom.

Nej nu blir det sängen för imorron blir nog en fullsmockad dag det oxå!

Ge mig mer tid tack! Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

MEN FÖLJ MED MEJ TILL TÄRNABY PÅ NYÅRS!!!!! =)

Du ryms =)

2009-11-07 @ 17:45:52
URL: http://hannaguldfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback