Duktig har jag varit denna vecka.

Denna vecka har jag jobbat kvällskift. Vilket innebär jobb mellan klockan 15-23! Vilket gör att man i stort sett bara jobbar å sover eftersom man inte hinner umgås med folk. Som tur är så har jag två kvällar jobbat med Stina och två kvällar med Monica vilket är välbehövligt eftersom ja vill vara med dem all tid som bara går innan jag åker.

Iallafall har jag varit veldi flink denna uken. Jag har faktikst fixat en massa saker som har gått och tyngt mig och gjort att jag har sovit mindre bra.

Inatt sov jag ganska bra, men var ju då tvungen stiga upp i tid eftersom jag skulle till läkaren och få mina malaripiller utskrivna. Sen gjorde jag  en undersökning så nu kan jag med gått samvete åka till Afrika 7 januari utan att bekymra mig att det ska vara nått fel på mig. Även om jag inte trodde det heller. Men skönt ha det bekräftat.

Ikväll har vi julbord med Nidar. Stor fest med gratis mat och dricka. Vi ska vara finklädda. Jag, Stina och Monica har köpt likadana klänningar (kjole) fast i olika färger. Kommer bilder senare. Sist jag klädde upp mig fint va när jag gick med Albin på militärbalen. ca 2-3år sedan. Så det här är kul å få pynta sig utan att känna sig dum.

Nina har varit snäll och ordnat mitt hår. Vilket resulterade i att jag ser ut om en ängel i håret. Trodde det inte gick få så fint. Jag är glad å känner mig mycket fiin. Kommer bli en toppkväll med alla våra kära arbetskollegor på Nidar.



 Hur som så har vi alltid kul tillsammans. Jag, Stina å Monica <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback