tråk. men kanske meningen?

Min dator har strejkat helt nu :(!
Den startar inte alls tyvärr. Tråkigt. Men jag har ju min symaskin och broderi nu så känns faktikst rättså bra.
Hinner med gooode mycket mer nu när jag inte har internet :)!

Ihelgen har jag jobbat och njutit av att sommaren verkar ha kommit för gått nu.
Ikväll är det Sommercrash. Vilket ska vara helt vilt som jag har hört. Alla klär sig i sommarkläder (vissa bikini) å sen är det fest på hela stan.
Jag har köpt mig en lila tubklänning och ska ha en hawaiikrans runt halsen å vara riktigt sommarfin. Ska ta med mig kameran ikväll så ska jag lägga upp bilder när jag hittar en bra dator. :)!

Annars så reser jag mot Sthlm imorron, sen blir det Portugal på tisdag. :D!  Sen när ja kommer hem därifrån blir det å hälsa på Sara en dag :)! Ska bli kul träffa henne. Men först ska jag iväg å bara njuta i Portugal! Känns rikigt skönt.
Ska försöka vara snäll och ringa alla mina kära vänner nu när jag är i Sverigelandet då det är billigt! Så är redo på ett samtal imorron :)!

Men nu ska ja göra mig sommarfin!!!! Tack för Sommaren :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback