pengar gör så mycket.

Igår va en mycket trevlig kväll. Vi hade "tjejfest" här i kollektivet.

Men, idag hade jag planerat in en shoppardag på stan. Införskaffa en outfitt för kvällen å äta gott.

Imorse insåg jag dock att jag varit duktig å tappat mitt bankkort igår :S. Inte sant lixom. Hur ska man kunna shoppa då?
Har haft ångest hela dagen över detta kort och ringt både burger king och crash där jag vistades igårkväll. Men ikket hade de funnit nå bankkort. Vänt upp å ner på mitt rum ida oxå.

Hatar att inte ha några pengar. Så, det blev en billig dag på stan iallafall. Bokade klipptid på måndag å åt en chicken bite för 20kr. Kanske var nyttigt att jag tappade det igår eftersom ja inte köpt nå nytt idag nu :)!

Iallafall så fick ja just ett sms av Crash att dom hittat mitt kort där :)! Så, nu kan jag spendera pengar på lite drinkar i baren ikväll :D! Mumma.

Bjuder på en fin bild på fina tjejer.



Ikväll kör vi igen :)! Å nu när bankkortet är hittat å allt så känns he mycket bra :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback