morronpromenix.

Må nog va bland den bästa starten på dagen ja vet.
Okej, de är rätt segt å tungt när väckarklockan ringer sådär 05.00 å då känns he lite väl halvslitsamt att ta sig utanför dörren. Å speciellt ur sängen..
Men, när man väl tagit steget ut från sin lilla kojja (täcket å Trulle som jag har burrat ner mig i :)). Äter en snabb å go frukost (macka med rökt skinka å gurka imorse) å sen stoppar in nån go å härlig musik i öronen å beger sig ut i friska luften..
Det är väl lite plus om det inte regnar då, å att man har rätt kläder på sig. Det är en guldstart på dagen.

Iallafall så brukar ja alltid prioritera att gå till jobbet. Ta vara på den motionen.. samtidigt som man vaknar till och den gör gott för kroppen.

Bju på en bild på mig, he va ett tag sen. Imorse innan promenixen.



Kommentarer
Postat av: Anna

fan vad du är duktig med promenader! ja älskar ju att vara ute och gå, men är så dålig att he mig ut

2009-05-14 @ 12:42:33
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback