magkatarr?

Imorse sa min mage upp sig. Påväg till jobbet så började den så smått sticka lite. Tänkte, äh.
Måste vara gaser eller nått. Det går över. Men, det blev bara värre å värre och efter jag gått ca halvvägs till jobbet så kunde jag inte gå nå mer. Jag tog mig till en busskur å satt mig där. Kände mig som en strandad val. Hur skulle ja ta mig härifrån?

Tänkte att om ja sitter här en stund så kanske det går över å kan åka till jobbet ändå. Eftersom ja va hemma sjuk igår så ville jag verkligen till jobbet idag. Inte kul vara sjuk såhär sista veckan heller.. 
Men det blev bara värre och värre i lilla magen. Kändes som nån stuckit tie knivar i mig.
Ringde snyftandes till Stina då ja tyckte grymt synd om mig själv. Hon snäll som hon är erbjuder sig cyckla tillbaka å hämta bilen å köra mig hem. <3.
Men, ja lyckades iallafall ta mig in i bussen hem...
Väl hemma så blev ja liggandes.
sov, sov, sov å hann fundera över 10000saker det skulle vara. Hann prata med mamma några gånger oxå och enda som va säkert va att ja på nått vis måste ta mig till läkaren.. När sånnahär saker händer mig. Så tror jag alltid att jag ska dö. Kanske för att ja aldrig brukar ha besvär? Men när ja väl får nått så måste det ju vara livsfarligt!!!
Men, efter ja sovit hela dagen så gick smärtan över..

Pratade med min älskade vän Jessica som även är sjuksköterska och hon tipsade mig om några tabletter ja ska ta å blir det inte bättre så måste ja till läkaren. Så nu har jag iallafall köpt dom och ätit dom tabletterna så ja hoppas det hjälper. Plus att planen är att äta bra nu några dagar. Fil å så.. Bara bra saker så magen mår bra. No stress heller.

Förstår inte vad det kan vara? Ärligt så blir ja orolig! Hoppas innerligt inte att det kommer tillbaka! Är så rädd för att få magsår!


Men, tack Stina för att du är väldens ängel och tar hand om mig. Med dig är jag trygg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback