kvällens låtval.



Nu är mina krafter helt slut för dagen och jag skulle ha somnat för länge sen. Men jag vill inte vara hemma från jobbet heller å vila upp mig. Även om det kanske skulle behövas. Så kroppen får ta igen sig lite. Hoppas verkligen att viruset har åkt ur min kropp till imorron när jag vaknar. För det är inte kul. Kroppen är svag å blir överansträngd å trött för minsta lilla. Å jag som har skrytit så mycket över mitt dunder immunförsvar. Börjar undra ja? Kanske är utarbetad? Kroppens sätt att säga till?
Är det inte bra imorron så måste ja nog tyvärr gå mot mina principer å ta mig till en lege å kolla upp vad det kan vara för virus å kanske få nå läkemedel.
Men ja gillar inte sjukhus å mediciner. Jag vill läka av mig själv.
Imorron vaknar jag frisk :) Så de så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback