i min lilla bubbla.

Ja märker på jobbet att jag kopplar av allt och blir som i min egna lilla värld när jag går där och plockar mina glas å ryddar. Njuter av musiken å är bara allmänt glad. Inget speciellt. man bara är...

Ikväll var det en grym dj som spelade kanonmusik hela kvällen. det gör ganske mycket det.
Vet inte varför men jag är så himla glad. Kanske för att sommaren har kommit ihelgen..
Men iallafall så kan jag inte sluta le :)! Å det ska jag inte sluta göra heller.  Ska nu Somna med ett stort leende på läpparna å drömma om nått fint äventyr. Å sen ska jag krya på mig. Orkar inte vara sjuk längre. Det gör ont ont ont..
Men ja är gla gla gla.. så det är bra bra bra..



Natta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback