cyckelyr.

Cyckel, cyckel cyckel.. ja måste ha en cyckel.
Hur svårt ska det vara att bara köpa sig en cyckel?

Ja, de är bannemig jädra svårt. Speciellt om man heter Marielle Lidström å ska ha det bästa å snyggaste för ett rimligt pris.

Detta är vad jag vill ha:
- Rimligt pris (helst under 5000kr)
- Fin färg och trevlig
- Ingen herrcyckel. Alltså helst ingen sån där killstång :O!
- Växlarna ska man inte behöva vrida fram.
- Tåla blandad körning

I alla fall så när jag var in i den första butiken här i norge så blev jag förälskad i en LILA DBS Cyckel. Kostade dock 7999kr så det va ju en hel del över min budget. Bilden nedanför. Inte tråkig elle?



Men denna cyckel följer efter mig var jag än går å kollar. Jag jämför allt med den. Alla cycklar, å känns svårt att hitta nån som är lika snygg och bra till ett mindre pris. Speciellt när jag vill ha en cyckel som jag både kan cyckla med på vägen och lite i terräng?

Var ida in å pratade med en gubbe på Gsport här i Trondheim och hittade en fin cyckel för 3999kr. Helt ok. Men dock va det mest en till och från jobbet cyckel. Inte en offroad. Kommer ju dock använda den till det mest. Alltså till och från jobbet.. men ändå. Jag vet inte hur ja ska göra?

Nej, ja ska inte köpa cyckeln för 7999kr. Men jag måste hitta en bra till ett rimligare pirs. Känns ju jävligt om den skulle bli stulen. What to do, what to do?
En cyckel måste jag iallafall ha å ett beslut måste tas väldigt snart. Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback