Män som hatar kvinnor

Ikväll stod kino längst upp på våran -att göra lista.
Har sett framemot denna film oerhört länge nu så det va verkligen på tiden..

Jag tycker som alla andra att den va grymt bra å en av Sveriges bästa filmer någonsin! Bör ses av er som inte sett den än.
.
Har inte hunnit smälta att Skellefte vann över Linköping igår. Vilken känsla.

Tyvärr så hade ja fel å det blev ju Färjestad som Skellefte ska möta i semin nu.
Lite småsynd eftersom jag helst skulle sett dessa två lag fajta om guld. Hur som så är det verkligen bara en bonus att vi får spela semi å jag är grymt stolt för jag vet att ni kommer ge gärnet.

Imorron är min plan å lära mig mina nya leksaker så jag får någon användning av dom :)!

Natti natti..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback