Har inte shoppat på två månader :S

La just in en megastor order som förhoppninsvis kompliterar det...

Detta har jag slått till med.

- Sony Ericsson G502i Champange och Svart (Mobiltelefon)
- Canon EOS 1000D med objektiv (Systemkamera)
- Ipod Nano (4e generationen) Orange 4Gb (Mp3, musik)
- Canon Digital IXUS 870is (Kompaktkamera)

Jag är såååå grymt less på känna mig handicappad utan elektroniska saker å efter denna tuffa jobbarmånader med hårt jobb å sen helt utan shopping så kände jag att jag är värd detta!
Å nu ska jag somna med ett leende på läpparna å se framemot få leka med alla mina nya leksaker om dryga veckan :D!

Å ett stort plus är väl oxå att den svenska kronan är grymt låg just nu. Så det är ju ett plus i kanten..
Har suttit vid datorn hela kvällen nu men äntligen så blev dessa prylar det som föll mig mest i smaken!

Nu ska ja somna in så jag orkar med morrondagens jobbande..
Natti


Kommentarer
Postat av: Malin

jag blir inte avundsjuk! ;) jag onskar verkligen att jag kunde kopa sa manga tekniska prylar pa en och samma dag! :)

2009-03-03 @ 23:30:05
URL: http://malinsresa.blogg.se/
Postat av: Anna

oh herregud vad du shoppar!!

2009-03-05 @ 22:24:56
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback